Menestyvä asiakaskäynti

Koulutuksen hinta on 395€ (+alv)
Älä jätä väliin vuoden tärkeintä koulutusta vaan ilmoittaudu heti mukaan.
Paikkoja on rajoitetusti.
Yli kolmen hengen ryhmälle alennus -25%.
Koulutuksella on 100% tyytyväisyystakuu.
Paikka:
Radisson Blu Royal, Runeberginkatu 2, 00100 Helsinki
Radisson Blu Marina Palace, Linnankatu 32, 20100 Turku

Asiakaskäynti on ainutlaatuinen tilaisuus myyjälle. Oikealla valmistautumisella ja omaan persoonaan parhaiten sopivan myyntitekniikan avulla arvokkaasta käynnistä saadaan täysi teho irti.
Kenelle koulutus soveltuu:
Koulutus sopii kaikentasoisille myyjille ja myynnin esimiehille jotka haluavat kehittää itseään ja saavuttaa parempia myyntituloksia.
Koulutuksen sisältöä:
- Valmistautuminen asiakaskäyntiin
- Social selling myyntityön apuvälineenä
- Ensivaikutelman merkitys
- Mitä asiakas odottaa myyjältä?
- B2b päätöksentekoprosessi
- Asiakkaan ostopolku
- Huippumyyjän ominaisuudet
- Yleisimmät myyntitekniikat ja niiden hyödyt (mm SPIN, SNAP, Challenger)
- Ratkaisukeskeinen myynti
- Konsultoiva myynti
- Näin kehitän itseäni
- Harjoitustehtäviä
Kouluttajana alan huippuosaajat:
Pekka Hurmeella on yli 25 vuoden kokemus b top b myynnistä Suomessa ja ulkomailla. Pekka on innostava kouluttaja ja eri myyntitekniikoiden huippuosaaja. Pekan neuvojen avulla opit mm löytämään oman best practice mallisi sekä ymmärtämään asiakkaan ostokäyttäytymisen ja päätöksentekoprosessin. Pekka opettaa käytännön esimerkkien ja vinkkien avulla miten opittu tieto on helppo jalkauttaa omaan tekemiseen.
Jaana Ylen-Hurme on jo yli 20 vuoden ajan kouluttanut business päättäjiä Suomessa ja ulkomailla. Jaana opettaa käytännön vinkein miten teet parhaan ensivaikutelman ja miten säilytät itsevarmuutesi tilanteessa kuin tilanteessa.